Články: Pre študentov
O projekte

Beáta Tancsáková

Sociálny a emocionálny rozvoj dieťaťa môžete podporiť aj hrami

Sociálny a emocionálny rozvoj dieťaťa môžete podporiť aj hrami


Sociálny a emocionálny rozvoj dieťaťa môžu rodičia podporovať rôznymi spôsobmi. Vhodné sú aj spoločné hry a aktivity.  Čítaj ďalej
Pohybom a zmyslami k duševnej pohode

Pohybom a zmyslami k duševnej pohode


Obmedzenie pohybu v čase pandémie neznamená úplné vynechanie pohybu zo svojho denného režimu.  Čítaj ďalej
Ako získať späť dôveru vo vzťahu?

Ako získať späť dôveru vo vzťahu?


Stratiť dôveru možno veľmi ľahko, získať ju však späť býva veľmi náročné.  Čítaj ďalej
Prečo je dôležitý plán v období krízy?

Prečo je dôležitý plán v období krízy?


Život nás postavil do situácie, na ktorú sme nemali pripravené plány. Ako nám v tomto období pomôže plánovanie? Čítaj ďalej
Ako pracovať so svojimi emóciami

Ako pracovať so svojimi emóciami


Súčasná pandémia okrem ohrozenia bezprostredného fyzického zdravia predstavuje veľké riziko aj pre našu psychiku. Ako tento nápor zvládnuť? Čítaj ďalej
Koronavírus priniesol veľa strachu, ale aj niečo pozitívne - čas pre utužovanie rodinných vzťahov

Koronavírus priniesol veľa strachu, ale aj niečo pozitívne - čas pre utužovanie rodinných vzťahov


Koronavírus nás postavil pred mnohé doteraz nepoznané situácie. V niektorých rodinách sa možno vzťahy narušia, ale v mnohých sa naopak posilnia. Čítaj ďalej
Ako prijať v živote veci tak, ako sú a netrápiť sa?

Ako prijať v živote veci tak, ako sú a netrápiť sa?


Mnoho priestoru v našom živote venujeme myšlienkam na niečo, čo nemôžeme zmeniť namiesto toho, aby sme energiu sústredili tam, kde je potrebná a zmenu spôsobiť môže. Čítaj ďalej
Terapeutické rozprávky pre deti

Terapeutické rozprávky pre deti


V čom sú terapeutické rozprávky iné ako bežné rozprávky? Čítaj ďalej