Kurzy pre dospelých
Kategória
Podkategória
Kraj
Mesto
Dátum konania
Zoradiť podľa
Grafické programy-vektorové, bitmapové, 3D animácie-kurzy a školenia
Zobrazenie 1 - 15 z 44
Zoradiť podľa
Kurz UX/UI I. Začiatočník je pre teba ideálnou voľbou, ak sa chceš naučiť navrhovať používateľské prostredie. Ukážeme ti rozdiely medzi UX a UI. Naučíme ťa tvoriť UX dizajn a intuitívne používateľské..
Otvára sa podľa záujmu
Grafické programy
Kurz UX/UI II. Pokročilý je určený pre teba, ak sa chceš naučiť sofistikovanejšie techniky tvorby používateľského prostredia. Ukážeme ti rôzne spôsoby UX manažmentu a možnosti merania a testovania...
Otvára sa podľa záujmu
Grafické programy
Obsah a štruktúra vzdelávacej aktivity: 1. Pracovné prostredie Photoshopu základné ovládacie prvky pracovné nástroje vrstvy 2. Základné úpravy fotografií vyváženie bielej farby svetelné..
Otvára sa podľa záujmu
Košice I
Grafické programy
I. Pohľady II. Modelovacie pomôcky III. Uchytenie objektov IV. Body a krivky V. Plochy VI. Výber objektov
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Úprava kriviek a plôch II. Analýza III. Operovanie so súbormi IV. Anotácie V. Renderovanie VI. Nástrojové palety VII. Aplikácia kriviek na plochu
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Orientácia v prostredí Inkscape II. Ručné kreslenie III. Kreslenie objektov IV. Výplne a úpravy objektov
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Práca s bitmapovou grafikou II. Práca s textom III. Filtre IV. Import, export a tlač V. Automatizácia a rozšírenie VI. Inštalácia a prispôsobenie Inkscape
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Úvod do programu GIMP II. Štetec, maliarova pravá ruka III. Vzory IV. Práca s textom V. Tretí rozmer
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Logá a ikony II. Tlačidlá a navigačné lišty III. Animované obrázky IV. Kreatívne využitie programu GIMP V. Fotografika
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Úvod do programu CATIA II. Kreslenie náčrtov v pracovnom prostredí Sketcher I III. Kreslenie náčrtov v pracovnom prostredí Sketcher II IV. Tvorba väzieb náčrtov a vytváranie základných funkcií..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Transformačné funkcie II. Pokročilé modelovacie nástroje III. Prostredie Wireframe and Surface Design IV. Editácia a úpravy plôch V. Modelovanie zostáv VI. Práca s pracovným prostredím..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Importovanie fotografií II. Knižnica III. Prispôsobenie IV. Základné úpravy V. DJ Develop VI. Lokálne úpravy VII. Problémové fotografie VIII. Export snímok
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Prechod do Photoshopu II. Fotografické knihy III. Prezentácia IV. Zrkadlovka a video V. Tlač VI. Layout VII. Portrét
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
I. Zoznámenie sa pracovnou plochou II. Krátka prehliadka programu Adobe InDesign CS6 III. Nastavenie dokumentu a práca so stránkami IV. Práca s objektmi V. Prietok textu VI. Úpravy textu VII...
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava II - Ružinov
Grafické programy
Potrebujeme vybavenie Z akých častí sa skladá kamera Základné techniky práce s kamerou pri zázname videa Natáčanie Základné spracovanie obrazu Základné spracovanie obrazu Súhrn základných..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy