Marketingové kurzy a školenia pre firmy: strana 2

Zobrazenie 16 - 30 z 35
Zoradiť podľa
SEO optimalizácia pre vyhľ. I. Začiatočník
0 hodnotení

Kurz SEO optimalizácia je vhodný pre užívateľov, ktorí už majú skúsenosti s jazykmi XHTML a CSS alebo absolvovali kurz (X)HTML, CSS I. Začiatočník. Optimalizácia pre vyhľadávače alebo SEO je súbor..

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Copywriting II. Pokročilý
0 hodnotení

Nadpisy a komentáre Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) Internetová prezentácia a obchod Bannery a internetová PPC reklama PR články Priamy (direct) marketing Facebook a Twitter

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Copywriting I. Začiatočník
0 hodnotení

Search Engine Optimization (SEO) a Search Engine Marketing (SEM) Základy SEO Optimalizácia stránok v zdrojovom kóde SEO triky

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Právne aspekty licencovania softvéru
0 hodnotení

Definícia a právo k softwaru Licencia a licenčné zmluvy Softvérové pirátstvo

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Právne aspekty doménového mena
0 hodnotení

Význam doménového mena Doménové meno vo svetle práva Vrcholový správca a jeho postavenie Praktické problémy Doménové spory

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Využitie elektr. podpisu – Finančná správa a ORSR
0 hodnotení

Princíp fungovania ZEP Kde všade môžem ZEP použiť Koľko ušetrím? Praktické príklady Vydanie ZEP pre záujemcov

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Využitie elektr. podpisu – Finančná správa
0 hodnotení

Princíp fungovania ZEP Kde všade môžem ZEP použiť Koľko ušetrím? Praktické príklady Vydanie ZEP pre záujemcov

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Obchodné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
0 hodnotení

Psychológia predaja, asertivita v predaji Sebapoznanie a sebahodnotenie – zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie, sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť..

Neaktuálny termín
Efektívne vedenie obchodného tímu
0 hodnotení

Efektívne riadenie obchodného tímu a jeho nástroje Špecifiká regionálneho riadenia obchodného tímu Správne nastavenie cieľov a KPIs obchodníkov, distribúcia predajného plánu ..

Neaktuálny termín
Ako si vytvoriť e-shop jednoducho a s profitom
0 hodnotení

Štatistiky hovoria jednoznačne. Nákup cez inernet má veľmi rýchly nárast. V Európe narástol predaj cez internet o 8,9% za posledný rok zo $415.2 millióna na $452.2 millióna (zdroj: uvádza, že rok..

Neaktuálny termín
Principles of Marketing
0 hodnotení

What is Marketing? Characteristics of a market How markets function Marketing Practices Marketing communication principles and practice Identifying, segmenting and targeting customers Evaluate..

Neaktuálny termín
Developing and Implementing Marketing Plans 
0 hodnotení

Developing a strategy Strategic marketing concepts Marketing – sales partnerships: how to plan and implement customer strategies Myths about planning Relationship between a strategic plan and a..

Neaktuálny termín
Essentials of Leadership
0 hodnotení

The Principles of Leadership Define leadership Leadership theories and their evolution Distinguish between managers and leaders Situational leadership Understanding Yourself and others ..

Neaktuálny termín
Sociální sítě a efektivní komunikace
0 hodnotení

Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste, stejně tak se prodlužuje doba, kterou trávíme každý den na Internetu - čím dříve začnete s propagací své osoby a svého podnikání, tím lépe...

Otvára sa podľa záujmu
Praha
Marketing obchodnej firmy
Reklama se ziskem pro neziskovky
0 hodnotení

I neziskové organizace mohou být ziskem pro celou společnost! Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet a dosáhnout nejvyšší možný efekt? Efektivní reklama v zájmu dobra Jednotná strategie..

Otvára sa podľa záujmu
Praha
Marketing obchodnej firmy