Ako viesť ľudí s nadhľadom - LEADERSHIP. ONLINE
Organizátor kurzu: Albisa s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
10.11.2020 - 11.11.2020
Bratislava
16.06.2021 - 17.06.2021
9 - 16
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Líder – vodca je človek, ktorý plní pracovné úlohy prostredníctvom iných ľudí. Stojí pri tom medzi dvomi kameňmi: Na jednej strane sú city, dobré medziľudské vzťahy na pracovisku. Na druhej strane sú pracovné výsledky, podľa ktorých je hodnotený on i jeho tím a ktoré bez určitého nátlaku jeho ľudia nedosiahnu.
Ako primäť iných ľudí, aby splnili Vašu úlohu a aby to urobili radi? (Aj keď to pôvodne nechceli?) A ako to urobiť s nadhľadom?
Nadhľad pri vedení ľudí získate, keď zistíte, ako funguje Vaša psychika i psychika Vašich kolegov a podriadených. Budete lepšie predvídať ich reakcie a efektívnejšie ich motivovať k vyšším pracovným výkonom.
Dôležité je tiež vedieť preniesť zodpovednosť za splnenie úlohy na podriadených. Vysvetlenie a nacvičenie techniky, ako prenášať zodpovednosť na podriadených je základom tohoto školenia.
Na školení sa dozviete odpovede na otázky:
- Kto je to vodca?
- Čo je to leadership – vodcovstvo?
- Ako sa líši firma – monarchia, od angažovanej firmy?
- Čím sa líši podnikanie – boj, od podnikania – spolupráce?
- K čomu slúži stratégia firmy a ako ju využiť pri vedení ľudí?
- Aké sú dôležité vlastnosti vodcov?
- Ako prekonať strach zo zlyhania?
- Ako vidieť svet, aký v skutočnosti je, nie aký ho chceme vidieť?
- Ako rozpoznať najdôležitejšie činnosti v svojej práci?
- Čím sa líši pravdepodobná, žiadúca a katastrofická budúcnosť firmy?
- Čo má spoločné podnikanie a vojenské ťaženie?
- Ako funguje pri vedení ľudí manévrovanie a analýza poučeného hodnotenia
- Aký je najjednoduchší spôsob vynaliezania efektívnych postupov pri riešení úloh?
- Ako využiť úspech i neúspech k ďalšej motivácii?
- Ktoré obdobie realizácie projektu (úlohy) Vám najviac vyhovuje?
- Aká je Vaša vlastná motivácia pri vedení ľudí?
- Aká je Vaša dynamika pri vedení ľudí?
- Akým jednoduchým postupom získate nadhľad pri vedení ľudí?
- Ako znie zázračná otázka pri vedení ľudí?
- Ako pomocou kritického myslenia odhaliť triky a lži iných ľudí?
- Aké postoje zaujímajú zamestnanci v pracovných tímoch.
- Ako úspešne prezentovať svoje myšlienky iným ľuďom?
- Ako dávať konštruktívnu spätnú väzbu?
- Ako jednoducho získať lepšie návody a riešenia úloh?
Z obsahu školenia:
- kto je líder, rôzne štýly vedenia ľudí,
- ako preniesť zodpovednosť na zamestnancov,
- strategické plánovanie a jeho nástroje,
- teória hier,
- veda a umenie vodcovstva, osobný a firemný leadership ,
- vízie firemné, tímové a osobné, spôsob ich stanovenia a osvojenia,
- vojenské stratégie v biznise a trvalo udržateľný rozvoj,
- typy vodcov, osobnosť lídra, poznanie samého seba a iných,
- leadership ako schopnosť riešiť problémy a zvládať emócie,
- princípy a postupy budovania tímu, manažérske techniky zamerané na riešenie,
- transformačný proces,
- spätná väzba,
- koncentrácia na cieľ a učenie sa zo zlyhaní.
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
- Toto školenie rozvíja schopnosť riešiť problémy a ovládať emócie. Naučila som sa chápať hru nadriadených a podriadených, ktorú spolu hrajú.
Ing. Klaudia Dugovičova, manažérka, TESCO STORES, SR, a.s.
- Získal som nadhľad pri riešení pracovných problémov. Uvedomil som si, že veľa vecí nie je až takých zlých, ako sa na prvý pohľad zdajú.
Tomáš Vančo, manažér, TESCO STORES, SR, a.s.
- Na školení som zistil, akými spôsobmi môžem reagovať v rôznych situáciách. Už viem, že na istých ľudí nemusím reagovať vždy rovnakým spôsobom. Dalo mi to slobodu možností.
Ing. Miroslav Šufliarsky, riaditeľ Bitunova spol. s r.o.
Prednáša RNDr. Alexander Birčák.
Manažérsky kouč a školiteľ.
Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľ marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe.
V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.
Takmer 20 rokov sa venuje emočnej inteligencii, komunikácii, leadershipu, motivácii, asertivite a osobnému rozvoju.
Cieľ kurzu
Získať nadhľad pri vedení ľudí, pochopiť mechanizmy, ktoré fungujú pri vedení ľudí, lepšie prenášať zodpovednosť za splnenie úlohy na podriadených.