Emočná inteligencia - ako zvládať emócie. ONLINE
Organizátor kurzu: Albisa s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
16.12.2020
27.05.2021
23.11.2021
9:00 - 16:00 hod.
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Predstavte si nepríjemného kolegu, alebo zamestnanca, ktorý síce podáva vysoké výkony, ale stále má deštruktívne poznámky. Útočí na kolegov, aj na vás a namiesto toho, aby problémy riešil, tak ich vyrába.
Negatívne emócie v práci dokážu narušiť pracovné vzťahy a demotivovať celý tím. Pozitívne emócie vedia naopak motivovať ľudí k tímovej spolupráci a špičkovým výkonom.
Úspešný človek je odolný voči negatívnym emóciám podriadených a kolegov. Dokáže rozoznať, kedy sa mu jeho emócie vymykajú z pod kontroly a dokáže sa znova ovládať. To je emočná inteligencia.
Negatívne emócie človeka ovládnu vtedy, keď má pocit, že nepríjemnému človekovi robí láskavosti a na oplátku nedostáva to, čo od neho očakáva. Robí s ním „zlú výmenu“.
Na školení sa naučíte, ako od nepríjemných ľudí dostať to, čo od nich chcete. A na oplátku pre nich urobiť to, čo je pre vás ešte prijateľné. Ako s nimi urobiť „dobrú výmenu“.
Táto schopnosť je užitočná pre každého človeka v práci i osobnom živote. Obzvlášť užitočná je pre šéfov, pretože im umožňuje ovplyvňovať emócie iných ľudí a motivovať ich k vysokým pracovným výkonom.
Na školení sa pozrieme na medziľudskú komunikáciu ako na emočné transakcie. S ľuďmi, s ktorými si rozumieme obvykle robíme “dobré výmeny”. Dávame im to, čo chceme dať, a dostávame to, čo chcem dostať.
Emócie sa vymknú kontrole, keď s niekým začneme robiť “zlé výmeny”. Dávame mu to, čo chceme dať, ale dostávame niečo, čo nechceme dostať.
Vtedy je treba pohľadať spôsob, ako s dotyčným začať znova robiť “dobré výmeny”. V praxi to znamená, že my urobíme niečo na viac, čo obvykle nerobíme. Aby sme dostali od dotyčného to, čo on obvykle nerobí a my to chceme dostať.
Na školení nájdete odpovede na tieto otázky:
– Aké sú typy ovplyvňovania ľudí.
– Aká je energetika emócií.
– Aké sú typy emocionálnej výmeny počas komunikácie.
– Ako emocionálne reagujú rôzne osobnostné typy.
– Ako zmeniť svoje i cudzie emócie.
– Ako reagovať na emócie podriadených.
– Čo spôsobuje negatívne emócie pri vedení ľudí.
– Ako dosiahnuť stav mysli potrebný na zvládnutie negatívnych emócií.
Čo nám o tomto školení napísali jeho účastníci:
Najzaujímavejšie boli pre mňa informácie o riešení problémov s rôznymi typmi osobností.
Ing. Marek Brilla, konateľ spoločnosti VSE IT služby s.r.o.
Poznatky zo školenia mi pomohli vyriešiť dlhotrvajúci problém s bývalou kolegyňou. Hľadala rôzne spôsoby, aby mi uškodila a vyhrážala sa mi aj súdom. Použila som techniky na kontrolu emócií a navrhla som jej dobrú výmenu. „Milá“ kolegyňa sa upokojila a pristúpila na rozumné riešenie problému.
RNDr. Renáta Chamillová, riaditeľka Základnej školy
Prednáša RNDr. Alexander Birčák.
Manažérsky kouč a školiteľ.
Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľ marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe.
V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.
Takmer 20 rokov sa venuje emočnej inteligencii, komunikácii, leadershipu, motivácii, asertivite a osobnému rozvoju.
Cieľ kurzu
Po tomto kurze budete vedieť, ako lepšie využiť emócie pri komunikácii s ľuďmi. Získate tak výhodu pred tými, ktorí viac spoliehajú na silu peňazí, alebo na váhu svojej funkcie.