Asertivita pre citlivých ľudí. ONLINE
Organizátor kurzu: Albisa s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
22.12.2020
12.05.2021
10.06.2021
10.11.2021
9:00 - 16:00 hod.
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Priateľskému a citlivému človeku záleží na tom, ako sa cítia iní ľudia. Je vždy pripravený pomôcť a je veľkorysý.
Niektorí ľudia si však jeho láskavosť a veľkorysosť vysvetľujú ako jeho slabosť a snažia sa získať pre seba čo najviac výhod. Prekračujú všetky hranice, sú nátlakoví a manipulatívni.
Citlivý človek sa tak dostáva do vnútorného konfliktu – chcel by robiť iným ľuďom dobre, ale cíti sa nimi pri tom zneužívaný. Najskôr si zahryzne do jazyka, stiahne sa, potom ale jedného dňa jeho trpezlivosť pretečie a on vybuchne.
Všetci si potom hovoria, čo to do neho vošlo? Takého ho nepoznáme. A on sa v kútiku duše cíti hrozne, pretože sám seba nespoznáva.
Jeho problém spočíva v tom, že niekde vo vnútri duše nosí zákaz ubližovať iným ľuďom. Sú ale tvrdí ľudia, ktorí majú v duši povolené ubližovať iným ľuďom a bez mihnutia oka to iným ľuďom robia.
Keď sa citlivá povaha stretne s tvrdým človekom, nedopadne to pre citlivého vôbec dobre.
Výzvou pre citlivé povahy je preto naučiť sa používať tvrdosť eticky a kontrolovaným spôsobom, aby si vedeli obhájiť svoje hranice, svoje práva aj svoje záujmy. Inak budú tvrdými ľuďmi prevalcovaní, a nakoniec im hrozí vyhorenie.
Obsah školenia:
1. Stratégie dosahovania úspechu.
2. Váš typ osobnosti a asertivita.
3. Asertivita a emócie iných ľudí.
4. Dobrý človek a syndróm vyhorenia.
5. Ako zvládať pracovný stres.
Napísali o tomto školení:
– Doteraz som pri vedení a práci s ľuďmi postupovala viac menej „intuitívne“, najmä pri hľadaní riešení náročných situácií. Seminár mi ukázal, ako používať asertivitu v pozícii šéfa, čo si viac všímať. Budem pracovať na vedomom používaní „zázračnej otázky“, a tiež na stave mysle pri vedení ľudí, ktorý prináša „slobodu možností“. To bolo pre mňa veľmi oslobodzujúcim objavom. Váš seminár budem vrelo odporúčať známym, o ktorých viem, že sú šéfmi a je to pre nich náročné.
M. R., riaditeľka neziskovej organizácie
– Dozvedela som sa veľa nového o svojej povahe a o tom, ako ju využiť pri vedení ľudí. V praxi najviac využijem triedenie zamestnancov podľa povahy a ako na nich reagovať.
Michaela Markuláková, riaditeľka Hotel Remy s.r.o.
Prednáša RNDr. Alexander Birčák.
Manažérsky kouč a školiteľ.
Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľ marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe.
V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.
Takmer 20 rokov sa venuje emočnej inteligencii, komunikácii, leadershipu, motivácii, asertivite a osobnému rozvoju.
Cieľ kurzu
Cieľom kurzu je naučiť Vás, ako a kedy byť na iných ľudí priateľský a kedy a ako pri jednaní s nimi použiť primeranú tvrdosť na ochranu svojich a firemných záujmov.