ZÁKLADY JEDNANIA S KLIENTOM, ZÁKAZNÍKOM

Organizátor kurzu: PERKON, spol. s r.o.
ZÁKLADY JEDNANIA S KLIENTOM, ZÁKAZNÍKOM
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava
Dunajská 26
Hotel Danubia Gate
8:30-16:30
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Poplatky
Kontakt

Obsah kurzu

Predajný rozhovor: Jednodňový tréning komunikačných zručností - nácvik jednotlivých krokov pri jednaní s klientom, zákazníkom, zameraný na zvyšovanie vnímavosti predajcov k potrebám zákazníka a na osvojenie si zodpovednosti za spokojnosť klienta, zákazníka.

Program

8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov, objednávka obedov.

  9.00 - 12.30 Kto sú moji zákazníci a čo od nás kupujú - zoznamovacie cvičenie.
Čo tvorí imidž profesionála (skupinová práca).
Konštrukcia a fázy efektívneho predajného rozhovoru.
Úvodná komunikácia so zákazníkom – hranie rolí.
Zisťovacia fáza rozhovoru – záleží na type produktu?– nácvik, hranie rolí.
Zákazníkove potreby a poskytované služby
Kedy je vhodné sa pýtať a čo sa vlastne smiem pýtať neznámeho človeka v mojom biznise? Nácvik vo dvojiciach.

  12.30 - 13.15 Obedňajšia prestávka.

  13.15 - 16.30 Aktívne počúvanie a budovanie vzhťahu so zákazníkom.
Signály kúpy v komunikácii s klientom/zákazníkom a ich efektívne využívanie.
Prezentačná fáza rozhovoru a predávanie produktov – argumenty, výhody, úžitok pre zákazníka (skupinová práca).
Žiadúce a nežiadúce formulácie pri jednaní so zákazníkom.
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.
Záverečná fáza rozhovoru: nácvik záverečných postupov pri uzatváraní obchodu, osvedčené slovné spojenia, zaručujúce spokojnosť zákazníka.

Cieľová skupina

Obchodníci

Lektori:

PhDr. Viera Trnková

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 


Tajomstvá úspešného marketingu
Škola manažmentu L. Rona Hubbarda Slovakia s.r.o.