Kurz Delegát cestovnej kancelárie - miestny zástupca / Kurz Sprievodca cestovného ruchu
Organizátor kurzu: Delegát CK
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
Nitra
Tr. A. Hlinku 57
výučba víkendovou formou, piatok až nedeľa
Ohľadne aktuálnych termínov sa informujte telefonicky alebo mailom.
Ohľadne aktuálnych termínov sa informujte telefonicky alebo mailom.
430€ / 120 vyučovacích hodín (1 hod. = 45 min.) = Kurz Delegát CK
530€ / 310 vyučovacích hodín (1 hod. = 45 min.) = Kurz Sprievodca CR
Školné zahŕňa poplatok za kurz a jeden termín skúšky. V prípade, že účastník kurzu neabsolvujete záverečnú skúšku, nezíska osvedčenie o absolvovaní kurzu. Cena opravnej skúšky je 100,- €.
530€ / 310 vyučovacích hodín (1 hod. = 45 min.) = Kurz Sprievodca CR
Školné zahŕňa poplatok za kurz a jeden termín skúšky. V prípade, že účastník kurzu neabsolvujete záverečnú skúšku, nezíska osvedčenie o absolvovaní kurzu. Cena opravnej skúšky je 100,- €.
Prihlás sa
O kurze
Galéria
Kontakt
Obsah kurzu
Predmetová skladba kurzu DELEÁT CK je nasledovná: - Technika a metodika pri práci delegáta
- Základy ekonomiky cestovného ruchu
- Geografia cestovného ruchu
- Psychológia v práci delegáta
- Základy prvej pomoci
Predmetová skladba kurzu Sprievodca CR je nasledovná: - Základy ekonomiky cestovného ruchu
- Metodika činnosti sprievodcu cestovného ruchu
- Technika v cestovnom ruchu
- Geografia cestovného ruchu
- Psychológia v práci sprievodcu
- Dejiny a kultúra
- Základy prvej pomoci
- Gastronómia, hotelierstvo
- Exkurzie
PROFIL ABSOLVENTA:
Absolvent špecializačného kurzu získa teoretické aj praktické vedomosti a zručnosti na kvalifikované zvládnutie delegátskych / sprievodcovských služieb v mieste svojho pobytu. Je pripravený riešiť problémy poskytovania služieb v ubytovacích a stravovacích zariadeniach, organizovať a riadiť dovolenkové aktivity klientov cestovnej kancelárie, prezentovať a zastupovať záujmy klientov a CK. Všetko v záujme spokojnosti klientov a cestovnej kancelárie.Kandidáti by mali vedieť komunikovať s klientmi čo najprofesionálnejšie a tak, aby im pomohli. Ak si zákazník želá viac informácií o histórii, kultúrnych podujatiach, nočnom živote, o , najbližšom supermarkete alebo pošte, kandidát by mal byť schopný poskytnúť bezchybnú informáciu alebo radu. Služba zákazníkom je v tejto oblasti prvoradá, efektívna služba s úsmevom. Metódy výučby: - prednáška lektora spojená s praktickými príkladmi,
- samostatná práca účastníkov a riešenie konkrétnych situácií,
- tréning spojený s aplikáciou bežných situácií, s ktorými sa účastník stretne (napr. info – schôdza, ubytovanie klientov, reklamácie klientov, krádeže, straty dokladov a pod.).prednáška lektora spojená s praktickými príkladmi samostatná práca účastníkov a riešenie konkrétnych situácií
Cieľ kurzu
Absolvent získa komplex odborných poznatkov a zručností nevyhnutných k výkonu činnosti delegát cestovnej kancelárie – miestny zástupca / sprievodca cestovného ruchu.
Počas kurzu sa absolvent naučí komunikovať so všetkými zainteresovanými v cestovnom ruchu, osvojí si princípy a metódy práce s klientmi, spôsoby organizácie služieb v oblasti cestovného ruchu, zároveň absolvent kurzu bude organizátorom, koordinátorom, obchodníkom a aj poskytovateľom služieb v cestovnom ruchu.
Absolvent kurzu získa aj praktické zručnosti, spoločenské vystupovanie, schopnosť kreatívne pracovať. Uchádzači zároveň budú primerane adaptabilní, schopní aplikovať získané vedomosti v praktickom živote, pracovať samostatne aj v tíme.
Počas kurzu sa absolvent naučí komunikovať so všetkými zainteresovanými v cestovnom ruchu, osvojí si princípy a metódy práce s klientmi, spôsoby organizácie služieb v oblasti cestovného ruchu, zároveň absolvent kurzu bude organizátorom, koordinátorom, obchodníkom a aj poskytovateľom služieb v cestovnom ruchu.
Absolvent kurzu získa aj praktické zručnosti, spoločenské vystupovanie, schopnosť kreatívne pracovať. Uchádzači zároveň budú primerane adaptabilní, schopní aplikovať získané vedomosti v praktickom živote, pracovať samostatne aj v tíme.