Profesionálna telefonická komunikácia
Organizátor kurzu: AIO Education s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
11.02.2015 - 12.02.2015
Bratislava I
Žabotova 2
Pri objednávke školení do konca januára 2015 Vám poskytneme zľavu na školné 20%.
2 dni
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
• Zvládnutie negatívnych emócií
• Rozdiel v osobnom a profesionálnom kontakte
• Vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku
• Reakcia na rôzne typy zákazníkov
• Dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii
• Krátke hlasové a rétorické cvičenia a cvičenia na rozšírenie slovnej zásoby
• Kto sa správne pýta, dostane správnu odpoveď (základné typy otázok)
• Aktívne počúvanie, bariéry komunikácie
• Technika vysvetľovania
• Máme ich radi? - postup ako ich zvládnuť
• Dobre zvládnutá reklamácia sa stáva reklamou
• Ako využívať zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickejkomunikácii
• Spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity
• Modelovanie situácií a precvičenie problémových situácií v komunikácii
Cieľ kurzu
Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi ako aj spolupracovníkmi.
Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu, využívať prvky neverbálnej
komunikácie, ktoré vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát. Spoznať aké metódy a
techniky využívať, aby bola telefonická komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová.
Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu, využívať prvky neverbálnej
komunikácie, ktoré vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát. Spoznať aké metódy a
techniky využívať, aby bola telefonická komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová.