Komunikácia ako základ úspechu v profesii II. modul

Organizátor kurzu: AIO Education s.r.o.
Komunikácia ako základ úspechu v profesii II. modul
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
15.05.2015
Bratislava I
Žabotova 2
Pri objednávke školení do konca januára 2015 Vám poskytneme zľavu na školné 20%.
1 deň
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

• Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
• Emocionálna inteligencia - empatia - pochopenie zákazníka, zvládanie vlastných emócií
• Chyby komunikácie• Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
• Neverbálna komunikácia v praxi
• Základy spoločenského a obchodného protokolu
• Vedenie efektívneho rozhovor
• Transakčná analýza – role, odhad zákazníka podľa transakcií, vyhýbanie sa skríženýmtransakciám, profesionálna rola dospelého v práci
• Osobná komunikácia - nadviazanie kontaktu so zákazníkom, dôležitosť záveru rozhovoru
• Najčastejšie chyby pri osobnej komunikácii, chyby vnímania - prvý dojem, projekcia...
• Zvládanie komunikácie s problémovými typmi, komunikačné zručnosti pri riešení konfliktu
• Podávanie a prijímanie spätnej väzby

Cieľ kurzu

Získať vedomosti o vedení efektívneho rozhovoru, dostať návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii s problémovými typmi interných a externých zákazníkov, naučiť sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu.

Cieľová skupina

• Manažérom na všetkých úrovniach riadenia, ktorí majú záujem zvýšiť svoju efektivitu

Odborný garant:

PhDr. Alena Ambrózová

Lektori:

PhDr. Anna Surovcová

Osvedčenie:

áno

Kurz je spojený s pobytom:

áno

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku