Komunikácia ako základ úspechu v profesii - I. modul - Novinka
Organizátor kurzu: AIO Education s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
06.02.2015
Bratislava I
Žabotova 2
Pri objednávke školení do konca januára 2015 Vám poskytneme zľavu na školné 20%.
1 deň
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Modul komunikačného procesu - podstata komunikácie, aspekty komunikácie
• Profesionálna komunikácia ako predpoklad primeraného sebavedomia
• Sebapoznanie a poznanie iných prostredníctvom pozorovania správania
• Zákonitosti verbálnej a neverbálnej komunikácie, komunikačný model
• Neverbálna komunikácia - ako čítať neverbálne prejavy ostatných
• Osobná, písomná, telefonická komunikácia - zásady stručného, jasného vyjadrovania sa,zásady správnej písomnej a telefonickej komunikácie
• Osobnosť a komunikácia, typológia, odhad partnera a výber správania
• Aktívne počúvanie a kladenie otázok ako základ vedenia rozhovoru
• Otvorené, zatvorené otázky, ich význam a použitie, chyby pri kladení otázok
• Komunikačné bariéry a chyby pri posudzovaní ľudí
• Spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity
• Modelovanie situácií a precvičenie problémových situácií v komunikácii
Cieľ kurzu
Získať vedomosti o zákonitostiach interpersonálnej komunikácie, zistiť ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii, naučiť sa modifikovať svoje správanie prostredníctvom odhadu partnera v komunikácii a analýzou jeho typu (extrovert – introvert).