Ako rozumieť deťom, ktorým to nejde? Neurofyziologické príčiny zlyhávania v škole
Organizátor kurzu: BALANS poradňa zdravého vývinu
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
21.04.2017
Žilina
25.04.2017
Žilina
04.05.2017
Košice
17.05.2017
Poprad
od 9:30 do 15:00
Poprad
Partizánska 2
Centrum špeciálno-pedagogického poradenstva
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Pozývame Vás na jednodenný seminár, ktorý sa zaoberá problematikou výchovy a vzdelávania u detí so špeciálnymi potrebami.
- Neuromotorická nezrelosť, problémy v sluchovom spracovávaní
– príčiny a dôsledky - Súvislosti s poruchami pozornosti (ADHD, ADD), vývinu
reči, špecifických školských zručností (tzv. poruchy učenia), motorického
vývinu a autistického spektra, deti zo sociálne znevýhodneného prostredia - Narušenie senzorických a motorických funkcií – dopady na
vzdelávanie - Neurofyziologické dysfunkcie a sociálno-emocionálne
problémy + iné neštandardné prejavy - Sekundárna neurotizácia detí so ŠVVP a jej prevencia
- Čo požadovať od psychológa a špeciálneho pedagóga?
- Školské programy: INPP školský intervenčný program a
Školský program Johansenovej auditívnej stimulácie - Možnosti individuálnej terapie (INPP terapia a JIAS)
- Diskusia
Seminár lektoruje Mgr. et Mgr. Viera Lutherová: psychologička
a učiteľka, pracuje s deťmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Prevádzkuje poradňu BALANS, je certifikovanou odborníčkou a zároveň
koordinátorkou pre SR v INPP metóde. Realizuje sluchovú terapiu metódou JIAS.
Venuje sa individuálnej terapii detí s vývinovým zaostávaním.
Poplatok: 20€
Kontaktná osoba: Viera Lutherová, 0908 907 585
– príčiny a dôsledky
reči, špecifických školských zručností (tzv. poruchy učenia), motorického
vývinu a autistického spektra, deti zo sociálne znevýhodneného prostredia
vzdelávanie
problémy + iné neštandardné prejavy
Školský program Johansenovej auditívnej stimulácie
Cieľ kurzu
- vedieť lepšie identifikovať žiakov so ŠVVP
- hlbšie porozumieť problematiku nezrelosti dieťaťa
- zlepšiť porozumenie fungovaniu žiakov so ŠVVP
- bližšie sa oboznámiť s jednotlivými dysfunkciami CNS
- vedieť lepšie prispôsobiť výukové a testovacie postupy
- oboznámiť sa s dostupnými intervenciami