Študijný program: Manažment cestovného ruchu

Pridať medzi obľúbené Obľúbené

Forma štúdia: denná, externá
Stupeň štúdia: II. stupeň
Udelený akademický titul: Ing.
Vyučovací jazyk: Slovenský jazyk
Zameranie: Ekonómia a manažment
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento program
Chcem hodnotiť


O programe
Poplatky
Ďalšie informácie
Kontakt

O programe

Absolventi študijného programu Manažment cestovného ruchu sú kvalifikovaní manažéri cestovného
ruchu schopní riadiť podnikové a národohospodárske procesy v cestovnom ruchu. Získavajú vedomosti
z ekonomiky cestovného ruchu, kontrolingu v podnikoch cestovného ruchu, manažmentu a marketingu
cestovného ruchu, práva cestovného ruchu, integračných procesov v cestovnom ruchu, ako aj manažérskej
komunikácie. Sú spôsobilí vykonávať profesiu manažéra podniku či regiónu cestovného ruchu.
Uplatnia sa na strednom a vrcholovom stupni riadenia podnikov cestovného ruchu, v regionálnych organizáciách
cestovného ruchu, v organizáciách štátnej správy a samosprávy na úseku cestovného ruchu,
v projektových a poradenských organizáciách cestovného ruchu a regionálneho rozvoja
Zaujal ťa program? Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať školu
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma


Vyžiadať informácie o programe
Páči sa ti tento študijný program? Povedz o ňom svojim priateľom!
Zdieľať na facebooku
 
 


Máš skúsenosť s týmto programom?

Podeľ sa so svojími skúsenosťami aj s ostatnými a ohodnoť tento program.
Aj na tvojom názore záleží!

Chcem hodnotiť

Ďalšie ponuky školy
Programy
 
Manažment medzinárodného obchodu
1 hodnotenie

Absolventi študijného programu Manažment medzinárodného obchodu získavajú poznatky vytvárajúce predpoklady pre úspešné zvládnutie komplexuvšeobecných vedomostí z medzinárodného obchodu, zo stratégie..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Marketingový a obchodný manažment
1 hodnotenie

Absolventi študijného programu Marketingový a obchodný manažment ovládajú vedecké metódy výskumu marketingového prostredia, trhových dát, správania spotrebiteľských a obchodných subjektov, ovládajú..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Podnikanie v obchode
0 hodnotení

Absolventi študijného programu dokážu analyzovať problémy a možnosti v podnikateľských aktivitách rôznych typov podnikov, v obchodnej prevádzke a vo fungovaní podnikov obchodu, cestovného ruchu a..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Zobratiť všetky...