Články: Pre študentov
O projekte

Študijný program: Manažment medzinárodného obchodu

Obchodná fakulta EU

Ekonomická univerzita v Bratislave

Pridať medzi obľúbené Obľúbené

Forma štúdia: denná, externá
Stupeň štúdia: II. stupeň
Vyučovací jazyk: Slovenský jazyk
Zameranie: Ekonómia a manažment

Priemer hodnotení
5,00 z 5
  1 človek hodnotil tento program
Chcem hodnotiť
Hodnotenie používateľov
Výborné
1
Veľmi dobré
0
Priemerné
0
Slabé
0
Hrozné
0
Hodnotenia
Študent1
Priemer hodnotení
Pedagógovia
Študijné oddelenie
Vybavenie odborných učební
Dostupnosť literatúry
Úroveň stravovania
Priestory učební
Najnovšie hodnotenie
Romeo
  hodnotil/a Romeo
"2.stupen je urcite narocnejsi ako napr medzinarodny manazment, zato s viacerymi.."

O programe
Poplatky
Ďalšie informácie
Kontakt

O programe

Absolventi študijného programu Manažment medzinárodného obchodu získavajú poznatky vytvárajúce predpoklady pre úspešné zvládnutie komplexuvšeobecných vedomostí z medzinárodného obchodu, zo stratégie a z taktiky medzinárodného podnikania, medzinárodného marketingu, ako aj tendenciívývoja konkrétnych medzinárodných trhov podľa jednotlivých komodít. Disponujú dôkladnými teoretickými znalosťami týkajúcimi sa všetkých oblastípôsobenia podnikateľského subjektu v zahraničí, ako aj širších ekonomických a politických súvislostí na európskej a medzinárodnej úrovni, pričom tietoznalosti dokážu tvorivo využiť v praxi. 
Zaujal ťa program? Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať školu
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o programe
Páči sa ti tento študijný program? Povedz o ňom svojim priateľom!
Zdieľať na facebooku
 
 


Máš skúsenosť s týmto programom?

Podeľ sa so svojími skúsenosťami aj s ostatnými a ohodnoť tento program.
Aj na tvojom názore záleží!

Chcem hodnotiť

Ďalšie ponuky školy
Programy
 
Marketingový a obchodný manažment
1 hodnotenie

Absolventi študijného programu Marketingový a obchodný manažment ovládajú vedecké metódy výskumu marketingového prostredia, trhových dát, správania spotrebiteľských a obchodných subjektov, ovládajú..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Podnikanie v obchode
0 hodnotení

Absolventi študijného programu dokážu analyzovať problémy a možnosti v podnikateľských aktivitách rôznych typov podnikov, v obchodnej prevádzke a vo fungovaní podnikov obchodu, cestovného ruchu a..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Medzinárodné podnikanie
0 hodnotení

Absolventi študijného programu ovládajú základy medzinárodného podnikania, princípy obchodného podnikania v Európskej únii, podstatné princípy, nástroje a fakty o fungovaní zahraničnopodnikateľských..

Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
Zobratiť všetky...