Vysoké školy
Nájdi si aj ty študijný program, ktorý bude stáť za to!
Krajina
                
              Mesto
                
              Typ zriadovatela
            
          Zameranie štúdia
               
             Forma štúdia
               
             Vyučovací jazyk
            
          Vysoká škola
                Zoradiť podľa
            
          Študijný program: Podnikanie v obchode
                    Pridať medzi obľúbené
                    Obľúbené
                  
                  
                  
                  
                Forma štúdia: denná, externá
Stupeň štúdia: I. stupeň
Udelený akademický titul: Bc.
Vyučovací jazyk: Slovenský jazyk
Zameranie: Ekonómia a manažment
O programe
Poplatky
Ďalšie informácie
Kontakt
                    O programe
Absolventi študijného programu dokážu analyzovať problémy a možnosti v podnikateľských aktivitách rôznych typov podnikov, v obchodnej prevádzke a vo fungovaní podnikov obchodu, cestovného ruchu a služieb, navrhovať riešenia pre optimálne fungovanie podnikateľ ských subjektov a implementovať ich. Nachádzajú uplatnenie ako obchodní prevádzkari a obchodní zástupcovia v rôznych typoch podnikov, ako špecialisti v obchodných podnikoch a podnikoch služieb. Vedia sa uplatniť na miestach kvalitárov i obchodných technológov.Zaujal ťa program? Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
                Vyžiadaj si viac informácií.
- Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať školu
- Všetky informácie sú zdarma
Vaše údaje
                | Meno* | |
| Priezvisko* | |
| Email* | |
| Telefón* | |
| Kraj | |
| Pohlavie | 
                  Vaša otázka
                  
                
                
                Vyžiadať informácie zdarma
              Ďalšie ponuky školy
               Programy
               Absolventi študijného programu Manažment medzinárodného obchodu získavajú poznatky vytvárajúce predpoklady pre úspešné zvládnutie komplexuvšeobecných vedomostí z medzinárodného obchodu, zo stratégie..
Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
                      Absolventi študijného programu Marketingový a obchodný manažment ovládajú vedecké metódy výskumu marketingového prostredia, trhových dát, správania spotrebiteľských a obchodných subjektov, ovládajú..
Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
                      Absolventi študijného programu ovládajú základy medzinárodného podnikania, princípy obchodného podnikania v Európskej únii, podstatné princípy, nástroje a fakty o fungovaní zahraničnopodnikateľských..
Dolnozemská cesta 1, Bratislava V
                      






