Počítačové kurzy a školenia: strana 28

Zobrazenie 406 - 420 z 500
Zoradiť podľa
Kurz C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL
0 hodnotení

Úvod do OpenGL Správa stavov a kreslenie geometrických objektov Transformácia Farba Osvetlenie Miešanie farieb, antialiasing, hmla a posun polygónu Zobrazovacie zoznamy Kreslenie pixelov,..

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
Kurz C/C++ V. STL algoritmy
0 hodnotení

Algoritmy knižnice STL Špeciálne kontajnery Reťazce Čísla Vstup/výstup pomocou tried prúdov Viacjazyčné aplikácie Alokátory

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
C/C++ IV. STL knižnica
0 hodnotení

Úvod do STL Všeobecné pojmy Utility Štandardná knižnica šablón Kontajnery knižnice STL Iterátory knižnice STL Funkčné objekty knižnice STL

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
C/C++ III. Pokročilý
0 hodnotení

Pamäťové modely a menné priestory Dedičnosť tried Opakované používanie kódu v C++ Priatelia, výnimky Trieda string a štandardná knižnica šablón Triedy a dynamické prideľovanie pamäti

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
C/C++ II. Mierne Pokročilý
0 hodnotení

Objekty a triedy Práca s triedami Vstupy, výstupy a súbory Úvod do triedy string

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
C/C++ I. Začiatočník
0 hodnotení

Začíname Hor sa do sveta C/C++ Práca s dátami Zložené typy Cykly a relačné výrazy Príkazy vetvenia a logické operátory Funkcie

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
Návrhové vzory
0 hodnotení

Úvod do návrhových zdrojov Ovplyvňujeme počet inštancií Nepozeraj sa mi do kuchyne Optimalizujeme rozhranie Vytvárame univerzálne riešenie Zjednodušujeme program Ja sa prispôsobím

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
Úvod do programovania
0 hodnotení

Čo je počítačové programovanie Prvé kroky veľkého programátora Ako využiť pamäť počítača Rozhodujeme v podmienkach Opakujeme v cykloch Jednoduché a zložitejšie programy Zložené dátové typy ..

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Programovacie nástroje
Kurz Spracovanie videa
0 hodnotení

Potrebujeme vybavenie Z akých častí sa skladá kamera Základné techniky práce s kamerou pri zázname videa Natáčanie Základné spracovanie obrazu Základné spracovanie obrazu Súhrn základných..

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz Adobe After Effects II. Pokročilý
0 hodnotení

Hierarchické previazanie a vnáranie Výrazy a práca s časom 3D priestor Sledovanie a kľúčovanie Maľovanie a nástroje Puppet Vrstvy vektorových tvaru Svetelné efekty Častice

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz Adobe Premiere Pro II. Pokročilý
0 hodnotení

Vytváranie a úprava zvuku Vylepšovanie zvuku a jeho zmiešavanie Analýza obsahu Techniky kompozície Farba, vkladané sekvencie a klávesové skratky Správa projektov Preskúmanie Adobe OnLocation..

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz CorelDraw II. Pokročilý
0 hodnotení

Atribúty objektov a čiar Tvorba špeciálnych efektov Vytváranie ilúzie trojrozmerných objektov Myslite kreatívne

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz 3D Max IV. Svetlá, textúrovanie a kamery
0 hodnotení

Dosiahnutie reálnosti a priestorovej hĺbky pomocou svetiel Materiály, mapy a textúrovanie Kamery a kamerové efekty

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz 3D Max II. Pokročilý
0 hodnotení

Stanovte rad a zorganizujte si scénu Modelovacie techniky

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy
Kurz AutoCAD IV. Programovanie
0 hodnotení

Práca s dátami Organizácia a správa výkresov Prispôsobenie AutoCADu a AutoCADu LT Programovanie v AutoCADe

Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Grafické programy