"Endogénne a exogénne faktory vstupujúce do poradenského procesu"
Organizátor kurzu: poradenstvo Milara

Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
27.03.2015 - 29.03.2015
Malacky
15.05.2015 - 17.05.2015
Malacky
Malacky
1. mája 5
I modul "Endogénne a exogénne faktory vstupujúce do poradenského procesu" / cena 334€
1. Termín : 27.3.2015 - 29.3.2015
2. Termín : 15.5.2015 -17.5.2015
piatok (od 9 hod.- 20 hod.), sobota ( od 9 hod. - 20 hod.), nedeľa (od 8 hod.- 16 hod.)
Množstevné zľavy
Všetky tri moduly cena 1300€/ 1 osoba (zľava 100€)
Všetky tri moduly cena 1200€/ cena za 1 osobu pri skupine 3-5 osôb naraz (zľava 200€ na osobu)
Všetky tri moduly cena 1100€/ cena za 1 osobu pri skupine od 5- 10 (zľava 300€ na osobu)
Všetky tri moduly cena 900€/ 1 osoba (nad 10 osôb alebo preplácaný úradom práce)
Zľava študenti a ZŤP 10% z ceny
Je možné kurz preplatiť cez REPAS
1. Termín : 27.3.2015 - 29.3.2015
2. Termín : 15.5.2015 -17.5.2015
piatok (od 9 hod.- 20 hod.), sobota ( od 9 hod. - 20 hod.), nedeľa (od 8 hod.- 16 hod.)
Množstevné zľavy
Všetky tri moduly cena 1300€/ 1 osoba (zľava 100€)
Všetky tri moduly cena 1200€/ cena za 1 osobu pri skupine 3-5 osôb naraz (zľava 200€ na osobu)
Všetky tri moduly cena 1100€/ cena za 1 osobu pri skupine od 5- 10 (zľava 300€ na osobu)
Všetky tri moduly cena 900€/ 1 osoba (nad 10 osôb alebo preplácaný úradom práce)
Zľava študenti a ZŤP 10% z ceny
Je možné kurz preplatiť cez REPAS
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Učebné osnovy:
"Endogénne a exogénne faktory vstupujúce do poradenského procesu" (32 hodín) - Osobnosť klienta (základy vyvinovej psychologie; Eriksonova teória vývinu; sociálne vzťahy; ciele, motivácia; Maslowova hierachia potrieb, význam potrieb; vnútorná a vonkajšia motivácia; typológia osobnosti klienta; možnosti intervencie; limity poradenského procesu; zážitkové aktivity )
-
- Osobnosť organizačného poradcu (odborné vedomosti a zručnosti organizačného poradcu; etika a význam sebapoznávania organizačného poradcu; prenos a protiprenos; rozvoj osobných vlastností organizačného poradcu; Psychohygiena a prevencia syndrómu vyhorenia; zvládanie náročných situácií pri práci s klientom; zážitkové aktivity; riadená diskusia )
-
- Poradenský rozhovor (efektívna komunikácia; zásady verbálnej a neverbálnej komunikácie; aktívne počúvanie; komunikačné štýly; asertívna komunikácia; transakčná analýza; vedenie a fázy rozhovoru; nácvik a zážitkové aktivity )
Cieľ kurzu
Cieľ je zvládnuť prácu v poradenskom procese, poznať vonkajšie a vnútorné problémy poradenského procesu. Naučí sa efektívne komunikovať. Má poznatky o potrebách človeka a ich vplyve na jeho konanie a motiváciu. Ovláda etiku organizačného poradcu. Pozná zásady komunikácie a vie efektívne viesť rozhovor.