Praktická škola Public Relations

Organizátor kurzu: Communication House, s.r.o.
Praktická škola Public Relations
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
06.10.2014 - 10.10.2014
Bratislava I
Šulekova 15/A
40 hodín rozdelených na päť dní – od 8.00 do 16.00 (v pondelok o hodinu neskôr).

(v cene je písomný manuál a príručné listy, nácviky pred kamerou, coffee break)

Cena za modul Úvod do PR (imidž, kampane, firemná filantropia, marketing): 290 EUR + DPH (13.5.)
Cena za modul Interné PR a tvorba firemných médií: 490 EUR + DPH (14. - 15.5.)
Cena za modul Externé PR a krízová komunikácia: 590 EUR + DPH (16. - 17.5.)
Cena za tri dni kurzov: 690 EUR + DPH
Cena za štyri dni kurzov: 790 EUR + DPH

Pre fanúšikov Communication House na Facebooku zľava 5 %.
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo

O kurze
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

Modul 1 (pondelok) - Úvod do PR - imidž, kampane, firemná filantropia, marketing

Asertivita a empatia na PR oddelení
Verbálna a neverbálna komunikácia
Informačné šumy a ako ich minimalizovať
Imidž organizácie
Marketing - nadlinky a podlinky
Corporate identity
Tvorba návrhov individuálnych PR projektov
Nástroje internej a externej komunikácie
Trendy na webe
CSR ako súčasť imidžu a komunikačného mixu
Formy spoločenskej zodpovednosti
Partnerstvá, komunity, sponzoring
Dobrovoľníctvo
Prípadové štúdie


Modul 2 (utorok, streda) - Interné PR a tvorba firemných médií

dotknuté strany - najmä akcionári a topmanažéri - sú na našej strane?
začíname na zelenej lúke alebo naskakujeme na vlak?
spolupráca s HR - školenia
tipy na dobrú prezentáciu
paleta nástrojov - print, web, stretnutia, interné kampane, porady, intranet
plán novín (časopisu) podľa strán
vyhľadávanie tipov - spolupráca s oddeleniami firmy a jej úskalia
avíza, rubriky, nadpisy, titulky
komunikácia s grafikom, tlačiarňou
najdôležitejšie zo štylistiky, žánrov
tvorba článkov, písanie textov - tipy
jazykové korektúry, náhľady
obrázky v podnikovom médiu
podujatia pre zamestnancov - organizácia športových hier, oddychových podujatí
teambuildingy
webová stránka a zákaznícke médiá
prieskumy a spätná väzba
distribúcia médií
prezentácia vlastného projektu
písanie krátkeho článku v ľubovoľnom žánri


Modul 3 (štvrtok, piatok) - Externé PR a krízová komunikácia

Issue management a rozpoznávanie krízy
Zásady krízovej komunikácie
Cieľové skupiny
Prístup kontra postup
Ako komunikovať s médiami v prípade krízy
Tvorba komunikačného plánu riadenia krízy
Tvorba vyhlásenia, flešovej správy
Desatoro pre hovorcov v kríze
Humánne aspekty krízy
Riešenie prípadových štúdií lektorov a účastníkov
Príprava tlačových správ, materiálov
Organizovanie briefingu a tlačovej konferencie - nastavenie témy
Monitoring médií
Všetko v skratke za 20 sekúnd
Nácviky krízových situácií s kamerou IN – v miestnosti
Nácviky krízových situácií pred kamerou OUT – v teréne
Meranie účinnosti PR a médií
Právny rámec médií a informácií v SR
Tvorba návrhov individuálnych PR projektov a ich predstavenie
Konzultácie o individuálnych potrebách účastníkov
Hodnotenie, odovzdanie certifikátov

Cieľ kurzu

V dnešných časoch krízy ponúka PR lacnejšie možnosti oproti reklame, inzercii či niektorým marketingovým nástrojom. Naša certifikovaná PR škola Vás pripraví na najbežnejšie situácie v PR praxi.

Mediálny tréning, krízová komunikácia, marketing a mediálne poradenstvo.

Podmienky vydania CERTIFIKÁTU: absolvovanie modulov a záverečnej práce – PR projektu šitého na potreby účastníka

Cieľová skupina

TOP manažéri, manažéri, študenti a profesionáli, veľkosť skupiny: maximálne 8 uchádzačov naraz

Lektori:

Dr. Eva Čániová, Mgr. Anton Oberhauser, Mgr. Ruslana Kurilcová

Osvedčenie:

Akreditácia Ministerstva školstva SR

Kurz je spojený s pobytom:

áno

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku