http://sk.hit.gemius.pl/lshitredir/id=pyBLof_1tJFs2mFLvdYSh_UVrocRrBsq67YxVpr5wOj.F7/fastid=naqaxhriiwgrqphcbzfuskyfuymr/stparam=sioeeusnok/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url= http://sk.hit.gemius.pl/lshitredir/id=pyBLof_1tJFs2mFLvdYSh_UVrocRrBsq67YxVpr5wOj.F7/fastid=naqaxhriiwgrqphcbzfuskyfuymr/stparam=sioeeusnok/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=https://www.cerstvehlavicky.sk/?utm_campaign=cerstve_hlavicky&utm_medium=mobile_branding&utm_source=eduworld&utm_content=300x300&utm_term=kaufland
Články: Pre študentov
O projekte

Študijný program: Masmediálna a marketingová komunikácia

Fakulta masmédií PEVŠ

Paneurópska vysoká škola v Bratislave

Pridať medzi obľúbené Obľúbené

Forma štúdia: denná, externá
Stupeň štúdia: II. stupeň
Dĺžka štúdia v rokoch: 2
Metóda štúdia: Prezenčná
Udelený akademický titul: Mgr.
Vyučovací jazyk: Anglický jazyk, Slovenský jazyk
Zameranie: Ekonómia a manažment, Žurnalistika a masmédiá

0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento program
Chcem hodnotiť


O programe
Poplatky
Prihláška
Ďalšie informácie
Kontakt

O programe

Cieľom magisterského štúdia v programe Masmediálna a marketingová komunikácia je príprava odborníkov s hlbokými teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami, ktoré im umožnia uplatniť sa v rozhodovacej a riadiacej manažérskej praxi, profesionálne viesť mediálne či marketingové kolektívy a reagovať na najnovšie trendy multimediálnej komunikácie.

Uplatnenie absolventa

Absolvent študijného programu bude poznať teóriu masmediálnej a marketingovej komunikácie, manažérskej a profesijnej etiky, manažmentu médií, sociálnej psychológie, tvorby komunikačných stratégií, mediálneho práva a legislatívy, marketingu médií, public relations, vzťahov s médiami a verejnosťou (PR), poslania reklamy, personálneho manažmentu, výskumu trhu a spotrebiteľského správania. Môže byť odborníkom v rôznych formách marketingu (sociálny, interkultúrny, regionálny, politický, neziskové projekty, organizácie, služby, médiá). Ovláda metódy marketingovej komunikácie (marketing podujatí, podpora predaja, priamy marketing, osobný predaj, výstavy a veľtrhy), komunikáciu s klientom a prezentácie projektov.

Odborné znalosti môže uplatniť aj v európskej politike a médiách, medzinárodnej mediálnej legislatíve, vo výskume médií a verejnej mienky. Bude ovládať nové trendy v masmediálnej oblasti (internetová a počítačová technika a grafika, multimédiá), kultúru jazykového prejavu, ekonomiku, základy podnikania a diplomacie. Získa teoretické vedomosti a predpoklady na prípadné doktorandské štúdium.
Zaujal ťa program? Máš na školu otázku, alebo chceš zistiť o nej viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať školu
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o programe
Páči sa ti tento študijný program? Povedz o ňom svojim priateľom!
Zdieľať na facebooku
 
 


Máš skúsenosť s týmto programom?

Podeľ sa so svojími skúsenosťami aj s ostatnými a ohodnoť tento program.
Aj na tvojom názore záleží!

Chcem hodnotiť

Ďalšie ponuky školy
Programy
 
Masmediálne štúdiá
1 hodnotenie

Úlohou doktorandského štúdia v programe Masmediálne štúdiá je pripraviť absolventov, ktorí budú ovládať nové multidisciplinárne a interdisciplinárne komplexné vedecké prístupy k riešeniu problémov..

Tematínska 10, Bratislava V
Mediálna komunikácia
1 hodnotenie

Cieľom bakalárskeho štúdia v študijnom programe Mediálna komunikácia je pripraviť tvorivých pracovníkov masmediálnej a marketingovej špecializácie, ktorí v praxi využijú najnovšie znalosti a  postupy..

Tematínska 10, Bratislava V
Dizajn médií
0 hodnotení

Študijný program "Dizajn médií" pripravuje kreatívnych dizajnérov - odborníkov v printových a elektronických médiách. Absolvent využije v praxi najnovšie vedomosti a zručnosti.

Tematínska 10, Bratislava V