Manažérske zručnosti a ich využívanie v praxi | ŠTUDUJ IHNEĎ

Obsah kurzu
Manažéri sa „učia, ako sa učiť,“ a to nielen prostredníctvom formálnych metód vzdelávania, ale aj učením sa zo skúseností pri výkone práce. Ktoré manažérske zručnosti sa považujú za kľúčové a ako ich využiť pri práci čo najefektívnejšie?
Cieľ kurzu
Úspešnosť firmy na trhu závisí od schopnosti a úspešnosti jej zamestnancov, teda od ich znalostí a vedomostí, ktoré je potrebné kvalifikovane riadiť a využívať v prospech rozvoja firmy i samotných ľudí. Manažéri sú zodpovední za ich nábor, výber, motiváciu a rozvoj tak, aby zamestnanci čo najlepšie využívali svoj potenciál. K tomu potrebujú aj samotní manažéri získať znalosti a zručnosti, ktoré im pomôžu plniť náročné úlohy.
OBSAH KURZU
Kto je manažér
Spôsobilosti manažéra
Jednotlivé zručnosti manažéra
Ako sú:
Plánovanie – ako používať techniky plánovania a aplikovať ich v praxi
Organizovanie – aké techniky organizovania existujú a schopnosť ich aplikovať
Riadenie ľudí – schopnosť riadiť ľudí (naučíte sa, čo sú typicky tvrdé zručnosti – prideľovanie úloh, kontrolovanie a pod)
Vedenie ľudí – schopnosť viesť ľudí (ide typicky o mäkké zručnosti – motivovať, inšpirovať, koučovať …)
Komunikácia – ako byť zručný komunikátor a viesť konverzácie
Vyjednávanie – schopnosť úspešne vyjednávať a používať argumenty
Rozhodovanie – naučíte sa aj techniky rozhodovana a ako ich prakticky aplikovať
Riešenie problémov – a taktiež sa dozviete konkrétne techniky, ako riešiť problémy
Ako vytvoriť dokonalý súlad všetkých týchto schopností a zručností? Na kurze vám radi prezradíme nie len teoretický základ, ale aj ako to v skutočnosti funguje v praxi.
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
Po absolvovaní kurzu máte možnosť získať Certifikát od Power Coaching.
DOSTUPNOSŤ KURZU
Tento online kurz si môžeš ihneď zakúpiť a pozrieť. Dokonca aj opakovane! Pokiaľ máš akékoľvek otázky, neváhaj nám ich zaslať na info@powercoaching alebo použi náš online chat.