Riešenie konfliktov a krízových situácií

Obsah kurzu
Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.
Cieľ kurzu
Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím.
OBSAH KURZU
Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
Aké druhy konfliktov môžu nastať
Postup a spôsob riešenia konfliktov
Krízový manažment a nastavenie cieľov
Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám (Karpmanova dráma, Meta zrkadlo,..)
Nenásilná komunikácia
Záujmy (protichodné) jednotlivých ľudí v tíme
Vhodné používanie argumentov
Ako obrátiť krízu a konflikt vo svoj prospech
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
Po absolvovaní kurzu máte možnosť získať Certifikát od Power Coaching.
DOSTUPNOSŤ KURZU
Tento online kurz si môžeš ihneď zakúpiť a pozrieť. Dokonca aj opakovane! Pokiaľ máš akékoľvek otázky, neváhaj nám ich zaslať na [email protected] alebo použi náš online chat.