Psychológia naceňovania
Organizátor kurzu: Power Coaching s.r.o.

Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
15.10.2021
08:00 - 16:00
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Nastavenie správnej ceny v rukách šikovného obchodníka alebo marketéra dokáže byť naozaj silnou zbraňou! Čo nás pri rozhodnutiach kúpi produktov či služieb primárne ovplyvňuje? Je to práve CENA. Uvedomujeme si to vôbec?
Dnes máme možnosť vybrať si z viacerých ponúk výrobkov a služieb.
Psychológia v naceňovaní dáva skúsenému obchodníkovi dostatočný
priestor, ako sa s rozhodnutím zákazníka “pohrať”, ktorý si to často ani
neuvedomuje. A práve tom je psychológia naceňovania najkrajšia a
zároveň aj najsilnejšia. Avšak využívame ju naplno?
ČO VŠETKO SA NAUČÍTE
- Ako zvoliť správnu cenu – vysoká vs. nízka cena
- Ako oceniť naše výrobky a služby, ktoré predávame
- Ako oceniť prácu a našich zamestnancov
- Ako fungujú baťovské ceny – fungujú vôbec?
- Ako neklamať a neprifarbovať cenu
OBSAH KURZU
- Cena ako hodnota, ktorej sa musí niekto vzdať, aby druhý získal
- Základné funkcie ceny a techniky naceňovania
- Kľúčová rola čísel – samotné zobrazenie sumy
- Umiestnenie ceny na produktoch (veľkosť, kontrast..)
- Porovnanie cien
- Tipy a triky, ktoré pomáhajú zákazníkovi s rozhodnutím vo váš prospech
- Nezmyselné ponuky a najčastejšie chyby pri naceňovaní
Totiž, neexistuje cena vysoká ani nízka. Existuje iba cena správna a preto má naceňovanie z pohľadu psychológie veľký zmysel a efektívnosť. Poďte si nastaviť tú správnu cenu s nami.
Tešíme sa na vás!
Nastavenie správnej ceny v rukách šikovného obchodníka alebo marketéra dokáže byť naozaj silnou zbraňou! Čo nás pri rozhodnutiach kúpi produktov či služieb primárne ovplyvňuje? Je to práve CENA. Uvedomujeme si to vôbec?
Dnes máme možnosť vybrať si z viacerých ponúk výrobkov a služieb.
Psychológia v naceňovaní dáva skúsenému obchodníkovi dostatočný
priestor, ako sa s rozhodnutím zákazníka “pohrať”, ktorý si to často ani
neuvedomuje. A práve tom je psychológia naceňovania najkrajšia a
zároveň aj najsilnejšia. Avšak využívame ju naplno?
ČO VŠETKO SA NAUČÍTE
- Ako zvoliť správnu cenu – vysoká vs. nízka cena
- Ako oceniť naše výrobky a služby, ktoré predávame
- Ako oceniť prácu a našich zamestnancov
- Ako fungujú baťovské ceny – fungujú vôbec?
- Ako neklamať a neprifarbovať cenu
OBSAH KURZU
- Cena ako hodnota, ktorej sa musí niekto vzdať, aby druhý získal
- Základné funkcie ceny a techniky naceňovania
- Kľúčová rola čísel – samotné zobrazenie sumy
- Umiestnenie ceny na produktoch (veľkosť, kontrast..)
- Porovnanie cien
- Tipy a triky, ktoré pomáhajú zákazníkovi s rozhodnutím vo váš prospech
- Nezmyselné ponuky a najčastejšie chyby pri naceňovaní
Totiž, neexistuje cena vysoká ani nízka. Existuje iba cena správna a preto má naceňovanie z pohľadu psychológie veľký zmysel a efektívnosť. Poďte si nastaviť tú správnu cenu s nami.