Obsah kurzu
Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho
nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je
dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v
určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj
užitočné.
ČO SA NA KURZE NAUČÍTE?
• Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
• Aké druhy konfliktov môžu nastať
• Postup a spôsob riešenia konfliktov
• Krízový manažment
• Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
• Vhodné používanie argumentov
Cieľom
kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s
klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť
efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je
zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú
spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím.
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 min.teória + 30 min.praktické riešenie)
Online kurz si môžete predbežne zakúpiť na . Lektori:
Mgr. Silvia Langermann, PCC Ing. Tomáš Langermann, ACC
Kurz je spojený s pobytom:
nie